Loome mobiilisõbralikke e-poode, mille sisuhaldus on lihtne, kergesti hallatav ja muudetav. Kasutame WordPress ja WooCommerce veebihaldustarkvara, mida on vajadusel lihtne edasi arendada. Kasutame vaid turvalisi majutusplatvorme.

Kuidas näeb välja e-poe tegemine protsessina?

Eeltöö ja planeerimine

Nii nagu kodulehe tegemise puhul algab ka e-poe tegemine teiega kohtumisest – meie meeskond kaardistab kõik teie ettevõtte vajadused ning eesmärgid. See aitab paika panna kogu lehe struktuuri, funktsionaalsuse ja visuaalse väljanägemise. Küsimused, millele vastuseid otsime, on muuhulgas:

e-poe tegemine


kodulehe planeerimine
  1. Kes on tulevase e-poe potentsiaale klient? 
  2. Mis eristab teid konkurentidest? Kes on teie konkurendid?
  3. Kui palju kaupu hakkab e-poes olema? Kui mastaapne lahendus tuleb?
  4. Milliseid makse– ja tarnemeetodeid peab teie pood toetama?
  5. Milliseid erinevaid liidestusi vajate, et süsteemi automatiseerida (nt majandus-ja laotarkvara)?
  6. Kas kliendid saavad sisse logida, kas neil on kliendipõhised hinnad?
  7. Kas andmevahetus erinevate keskkondade vahel on vajalik? (nt toodete import kuskilt välisest süsteemist)?
  8. Kas mitmekeelsus on oluline? Mis turgudele spetsialiseerute?
  9. Mis erifunktsioone vajate? ( Nt erinevaid müüki edendavaid liidesed jne)


Veebidisain

Disaineri töö on nii kodulehe loomise kui ka e-poe tegemise juures sarnane. Eeltöö materjalide põhjal kujundab disainer kogu lehe üldise ilme ja väljanägemise. Valib ikoonid, fondid, värvid.

E-poe tegemine nõuab oskuslikku rätseptööna valminud disaini – ligi 50% e-poe külastajatest lahkub ostu sooritamata kui talle veebipoe esteetiline välimus ei meeldi! Klient eelistab pigem tagasihoidlikult disainitud lehte, mis toimib talle arusaadavalt. Potentsiaalne ostja ei hakka vaeva nägema lehel, mis näeb küll visuaalselt kaunis välja, aga on ebamugav ning ebaloogiline.

veebidisain

Meie meeskonnal kehtib reegel – mobiilivaade esimesena! Ligi 60% internetti tarbivatest eestlastest kasutavad veebis surfamiseks ja ostude sooritamiseks oma telefoni.

Seega toetub disainer e-poe kuvandit luues arusaamale, et iga loodav lehekülg peab olema kindlasti skaleeruv ehk sobituma erinevate ekraanisuurustega (mobiil, tahvel, sülearvuti, lauaarvuti).
Toimub pidev suhtlus kliendi ja disaineri vahel, et esialgsed kavandid oleksid täpselt sellised nagu vaja. Lõpuks kinnitab klient disaini.


Arendus

Paneme paika e-poe struktuuri, valime just teie veebipoele kõige paremini sobivad tehnilised lahendused ja lisame vajalikud liidestused.
Kasutajamugavus, kiirus, loogilisus ja turvalisus on võtmesõnad, mida järgime. Kuna kliendi jaoks peab kõik olema lihtsalt mõistetav, siis e-poe tegemine nõuab, et lehe ülesehitus oleks põhjalikult läbimõeldud ning platvormiga seotud. Analüüsime, kas kogu info on lihtsalt haaratav ja kuidas klient jõuab ühest kohast teise. Katsetame läbi, kas antud tee on lühim, mida pakkuda saame. Testime tulevase sihtgrupi peal, kas võimaldatavad otsingud on esitatud kõige mugavamal moel (nime, hinna ning võimalusel muude oluliste parameetrite järgi).

Liidestame kõik teile vajalikud e-poe moodulid nagu näiteks vormide loomine, uudised, galerii, kasutajate varasemad tehingud, reklaambännerid, e-kirjade masspostitused jm. Võimalusi on väga erinevaid.

Lisame kõik tehnilised lahendused, mis teie ettevõtte e-poe jaoks olulised: tehingute automatiseerimine, müügihaldutarkvarad, pankade lingid, vajadusel rahvusvahelist müüki toetavad lahendused, võimalused importida kogu tootevalik väliselt tarnijalt sisse üle xml või api andmevahetuse

Samuti arvestame alati ka mitmekeelsuse võimalusega, et vajadusel saaks kogu veebipoe struktuuri, sisuelemendid ja müügihaldustarkvara dubleerida teistesse keeltesse.

kodulehe arendus

kodulehe arendus

Testimine

Testimise etapp on kogu protsessi juures väga oluline, kuna tegemist on siiski nn käsitööga ja just teile kirjutatud tööga. Ei ole olemas veavaba koodi ja seetõttu on põhjalik testimine ja seal ilmnenud vigade parandamine vältimatu. See annab hea ja pikaajaliselt toimiva tulemuse. Testimise käigus vaadatakse loodud lahendus põhjalikult läbi mitte ainult erinevates veebilehitsejates vaid ka erinevates seadmetes. Loodud lahendused saavad testitud näiteks OS X, Windows, iOS ja Android seadmetega. Kui vead jääksid leidmata, jääksid ka kliendil ostud sooritamata! See oleks aga otsene kahju ettevõtte ärile ning mainele.


E-poe koolitus, avaldamine ja hooldus

Kui kõik on lõplikult valmis kutsume kliendi ja tulevased haldajad sellega tutvuma. Teeme põhjaliku koolituse, käime samm-sammult loodud e-poe läbi, teeme selgeks sisuhalduse ja vajadusel koostame juhendi, et lehe haldamine tulevikus mugav oleks. Viimase sammuna laeme e-poe serverisse ehk pood läheb live´i.
E-poe tegemine ja valmimine aga ei tähenda, et koostöö läbi peaks olema. Pakume kliendile hooldusteenust, (turva)uuendusi ning lisaarendusi.

Funktsionaalse e-poe tegemine on meeskonnatöö tulemus. Igas etapis tegeleb veebipoega selle ala spetsialist, pühendades sellesse oma aja ja teadmised. Seda kõike selleks, et teie ettevõttel oleks tulevikus lihtne ja mugav oma e-kaubanduse müüki edendada ja suurendada.

Soovid lisainformatsiooni? Võta meiega ühendust ja tule tasuta konsultatsioonile.

kodulehe tegemine hooldus

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.