Kodulehe disain

Disain on ettevõtte visiitkaart ning nägu, millega klient ettevõtet seostab. Hea veebidisain eeldab alati põhjalikku eeltööd. Kodulehe disaini tegemisel küsime alati rohelt küsimusi – miks, mida ja kuidas.

Teeme pilkupüüdvaid, kasutajasõbralikke ning kergesti arusaadavaid disaine, mis tekitavad külastajas usaldust ja positiivset emotsiooni. Alustame analüüsist ning eesmärkide seadmisest, visandame prototüübi ja lõpuks disainime kasutajaliidese. Vajadusel astume sammu tagasi ja veel enne veebi juurde asumist, loome ettevõttele tervikliku visuaalse identiteedi: pakume välja värvilahendused, teeme logo ja stiiliraamatu. Tegeleme maandumislehtedega, bännerite ning uudiskirjade põhjade stiliseerimisega.

Meie disainiteenused:

  • UX analüüs
  • kasutajakogemuse disain
  • brändingu ja visuaalse identiteedi loomine
  • veebidisain ja kodulehe kujundamine
  • visuaalne disain
  • graafiline disain
  • CVI loomine
  • mobiilirakenduse disain
  • animatsioonide loomine
UX disain

UX disain ehk kasutajakogemuse disain tagab selle, et veebilahendus oleks kasutajale intuitiivne ja mugav. Esimene samm kasutajakogemuse (UX) disainis on põhjalik analüüs. Analüüsi käigus tuvastame kasutajate valupunktid, eesmärgid ja omadused. Analüüsime ka sihtgrupi käitumist ja ootusi. Pärast uurimisetappi loob disainer prototüübi ja wireframe´i.

UI disain

UI disain ehk kasutajaliidese disain on veebilahenduse visuaalne kujundus. Selle eesmärk on luua visuaalselt atraktiivsed veebilahendused, mis meelitavad ligi ja hoiavad kasutajaid pakkudes funktsionaalsust kliendile arusaadaval viisil. Loome disaine, mis kajastavad klientide väärtusi ja toetavad sinu ärieesmärke.

Graafiline disain

Graafiline disain on visuaalse sisu loomine. Lihtsustatult öeldes koosneb see pildist, tekstist, värvist ja kujust. Ettevõtte jaoks on meeldejäävate graafilise disaini elementide loomine ja nende läbiv kasutamine oluline kommunikatsioonivahend. Hea graafiline disain annab kliendile kohe märku, mis ettevõttega tegemist ning on nii tihedalt seotud ettevõtte identideediga, et on igas turundustegevuses selgelt ära tuntav.
Loome nii trükised, uudiskirjade põhjasid, logosid kui ka välireklaame.

CVI

CVI on sinu ettevõtte visuaalne identiteet ehk stiiliraamat. Sealt leiab kogu info ja näited selle kohta, kuidas brändi erinevates kanalites näidata.

10+ aastat kogemust disainimaastikul

Meid on disaini loomisel usaldanud:

Disainimisel kasutatavad tehnoloogiad

Disaineri töövahendite hulka kuulub mitmeid tööriistu alates tavalisest Google otsingust kuni spetsiifiliste animeerimis- ja kujundusprogrammideni. Kõige sagedamini on kasutusel Figma ja Adobe programmid. Need tööriistad aitavad meil mitte ainult soovitud lahendused valmis teha, aga tööprotsessis loodut ka kliendile visuaalselt kommunikeerida.

Figma on pilvepõhine disainitööriist, mis muuhulgas võimaldab disaineritel luua oma disainilahendustest interaktiivseid prototüüpe. See funktsioon on kasulik veebilehe või -rakenduse kasutajakogemuse (UX) testimiseks ja täiustamiseks. Lisaks võimaldab Figma mitmel inimesel sama projektiga samaaegselt töötada ja projekti teiste inimestega jagada.

Adobe programmid, nagu Photoshop, Illustrator ja InDesign, on standardsed disaini tööriistad. Need pakuvad laia valikut funktsioone ja tööriistu, mida saab kasutada erinevate kujunduselementide (nt graafika, illustratsioonid ja paigutused) loomiseks ja sobivad kodulehtede ja -rakenduste, logode, trükimaterjalide ja muu kujundamiseks.

Milline on koostöö meiega?

Teame, mida teeme!

Süvenemine sinu projekti ja teeme põhjaliku eeltöö. Selle pealt kujundame välja kasutajakogemuse strateegia ja funktsionaalsused.

Teeme spetsiaalselt sulle!

Disaini loomisel lähtume sellest, et sinu ettevõtte lugu ja identiteet saaks läbi visuaali atraktiivselt ja kaasahaaravalt edasi antud.

Meie meeskond hoolib!

Mõtleme kaasa ja arvestame. Siirast soovi teha head tööd toetab meie läbimõeldud tööprotsess ja aastatepikkune kogemus.

Soovid lisainformatsiooni? Võta meiega ühendust ja tule tasuta konsultatsioonile.