Võta meiega ühendust

Soovid infot mõne meie teenuse kohta? Võta meiega ühendust ja räägime!

    Tärniga (*) märgitud väljad on kohustuslikud. Kiri läheb info@websystems.ee

    Hea koduleht – müügimees, kes ei väsi!

    Hea kodulehe omamine on justkui müügimehe palkamine, kes töötab sinu jaoks 24/7. Ta ei väsi ega maga. Pakub alati külalistele tarvilikku infot, kiiret klienditeenindust ning tooteid ja teenuseid.
    Kuidas aga saada enda ettevõttele hea veebileht?

    Veebilehe tegemine algab küsimuste püstitamisest. Mis on EESMÄRK, kes on KLIENT? Nendest küsimustest kasvavad omakorda välja ideed, kuidas lahendada KUJUNDUS, lehe FUNKTSIONAALSUS ja SISU.
    Kõik eelnev on aga eelduseks, et kodulehe hilisem OPTIMEERIMINE (SEO) oleks veebis võimalikult lihtne ja tulutoov.

    Eesmärk

    Kui potentsiaalne KLIENT ei saa esimese viie sekundi jooksul aru, millest või kellele veebileht suunatud on, siis ta loobub. Veebilehe tegemine on ebaõnnestunud – see on liialt keeruline, kasutajale ebamugav ega kõneta sihtgruppi.
    Seetõttu alati, kui algne info ja idee olemas, tuleb mõelda tulevase kasutaja peale.

    Peab aga meeles pidama, et kasutajakogemust tervikuna ei saa kunagi lõpuni kontrollida, kuid mõjutada saab seda küll, võttes arvesse sihtgrupi järgnevaid tegureid:

    1. kasutaja vanus, elustiil, sissetulekud
    2. eelnev kogemus ja harjumused
    3. vajadused ja eeldused
    4. motiivid ja kasutuskontekst
    5. kultuurilised või keelelised erinevused

    Mis on kodulehe EESMÄRK teie ettevõtte jaoks?

    Konkreetne ja põhjalik vastus peab tulenema firma eesmärkidest ja aitab hiljem äritulemusi saavutada. Vaid mõttest, et tahame rohkem müüa, nähtavamad olla, pole suurt kasu.

    Kas veebilehe tegemine peaks:

    1. tooma ettevõttele rohkem klientide päringuid ja kontakte
    2. suurendama müüki, muutma kodulehe külastajad klientideks ja ostjateks
    3. looma usaldusväärse kuvandi ettevõttest
    4. optimeerima protsesse (vähendama personali tööd, kiirendama tellimis- ja müügiprotsesse)
    5. lahendama mõne probleemi

    Kõike, mida saab mõjutada, saab rakendada kasutajakogemuse optimeerimiseks ning sinu ettevõtte eesmärkide saavutamiseks.
    Kliendile peab leht meeldima rohkemgi kui sulle endale – siis ta veedab seal aega, tarbib teenust ja tuleb hiljem tagasi!

    Kujundus

    Disaineri loodud omanäoline KUJUNDUS ehk lehe üldine disain võtab arvesse kõike eelmainitut: ettevõtte eelistusi, tehnilisi nõudeid, sihtgrupi ootusi. Ikoonid, fondid, värvid, visuaalne paigutus ekraanil (layout) – kõik see peab looma ühtse terviku, mis rõhutab sinu ettevõtte identiteeti. Ära unusta mobiilivaadet! Üha rohkem inimesi eelistab veebis surfamiseks ja ostude sooritamiseks oma telefoni. Seega peab tänapäeval iga loodav lehekülg olema skaleeruv ehk sobituma erinevate ekraanisuurustega.

    Funktsionaalsus

    Peale ilusa ja müüva kujunduse on olulisel kohal FUNKTSIONAALSUS. Mida peaks sinu ettevõtte koduleht sisaldama ja nii öelda teha oskama. Kas veebilehe tegemine sisaldab blogi ja uudisvoo lisamist, pildigaleriid, interaktsioonivahendeid, andmebaasi-funktsioone, ostukorve, makseterminale jne. Või peaks uus leht sinu personali töökoormust optimeerima ja kiirendama tellimis-ja müügiprotsesse?
    Kui palju klikke peab klient tegema, et soovituni jõuda? Põhjalikult tuleb läbi mõelda menüü süsteem, navigatsioon ja sisustruktuur, sest see mõjutab otseselt sinu tulevase kliendi kasutajamugavust ja otsitava leidmise kiirust.

    Sisu

    Uue kodulehe lahutamatu osa on läbimõeldud SISU, mille maht võib olla väga erinev. Üldjuhul leidub kodulehel tekste, fotosid või illustratsioone, täidetavaid vorme jne. E-poodide puhul on olemas kaubad, ostukorvid jms.
    Jällegi, peab alustama sihtgrupist, keda tahad kõnetada, mis stiilis seda teha ning suhtluskanaleid, mida nad info otsimisel eelistavad.

    Palju tulu jääb tihtilugu saamata vaid sellepärast, et kodulehed ei anna külastajale juhised, kuidas ringi liikuda, kuhu edasi klikata või ei kutsu neid tegevusele (call-to-action). Kodulehe pealkirjad peavad olema selged, tekstisisu originaalne ning juhendama külastajaid selgelt järgmise sammuni: näiteks tellima tooteid, uudiskirja, vaatama videot.

    Mida täpsemalt läbi mõeldud tekst ja märksõnad, seda mõjusamad nad on. Neid saab ära kasutada kodulehe optimeerimises. OPTIMEERIMINE (SEO) tähendab lihtsustatult, et läbi iseloomustavate märksõnade tuleb sinu koduleht Google otsingus välja esimesel lehel. Esilehel nähtavale tulek on ülioluline, sest kogu Google liiklusest tuleb üle 90% otsingutulemuste esilehelt.

    Kui soovid ettevõttele uut veebilehte, usalda veebilehe tegemine meie spetsialistide kätte. Võta meiega ühendust ja tule tasuta konsultatsioonile!